Aksi Celebrity

Fesyen Artis Di Anugerah Bintang Popular.
aaronaziz1.jpgacmizal.jpganne.jpganne2.jpgarashmohamad.jpg
atilia.jpgazwanali1.jpgcherylsamad.jpgerrafazira.jpgfarafauzana.jpg
hazami.jpgheliza.jpgifaraziah1.jpgikramnfauziahghos.jpgimranajmain.jpg
irmarashidi.jpgjee.jpgjehanmiskin.jpgjinggo.jpgkenchanadevi1.jpg
 khairiah.jpglisdawati.jpgmarshandynas.jpgmila.jpgning.jpg
normanorell.jpgnorynaziz.jpgntahsiapa.jpgnurul.jpgogy.jpg
pierrenjulia.jpgrajafarah.jpgrosmakhai.jpgrosyamnor.jpgshidinvee.jpg
sitinurhaliza.jpgsitisarah.jpgyat1.jpgzulyahaya1.jpg
Fasha Sandha
Fasha sandhaFasha Sandha
Fasha sandhaFasha Sandha

15 Comments Add your own

  • 1. RIFA'IE  |  July 10, 2008 at 12:27 pm

    pakain terlalu seksi…..

    Reply
  • 2. Mahaputra  |  July 16, 2008 at 7:56 pm

    Kita tinggal kat Malaysia bukan Saudi nak tutup2… Dalam gambar di atas tu takder satu pun pakaian yang seksi.. semua biasa2 jer..

    Reply
  • 3. faliq  |  August 20, 2008 at 2:22 pm

    pakaian terlalu seksi……

    Reply
  • 4. olivia  |  August 23, 2008 at 3:04 am

    emm.bagi i la Pakain Smua artis kat cni MAsih boleh D terima..kta harus Berfikiran Jauh..kita ke Depan Bukan ke Belakang..apahal pun i tetap sokong artis kita…..

    Reply
  • 5. NUR NAZIHAH BINTI MOHD NASIR  |  September 21, 2008 at 8:59 am

    pakaian tu jangan la seksa sangat.

    Reply
  • 6. ainaa  |  September 21, 2008 at 9:03 am

    artis kita cantik dan kacak .

    Reply
  • 7. arynurul  |  September 25, 2008 at 11:33 am

    cantik-cantik depa pun depa pakai lawa-lawa, pastu yg tang pompuan dok mekap tebai-tebai…padahal depa ni sama ja dengan kita yg bukan artis ni…kita pun kalau mekap segak jugak…kalau ada yg segak tanpa mekap pun kira bonus la tu…

    Reply
  • 8. Mariam Dania  |  December 15, 2008 at 2:50 pm

    Kita memang perlu sokong artis tempatan.. tp xsemestinya diorg nak buat hal negatif kita kna sokong n tutup mata atas alasan kita ni perlu ke depan dan bkn ke belakang..

    Reply
  • 9. muliayana  |  January 29, 2009 at 11:43 am

    yup artis tempatan nao cam da tak athu adap sebagai orng islam lg daaaaaaa

    Reply
  • 10. ChaterleyB  |  March 9, 2009 at 10:09 am

    Dato’ Aziz Bakar & Datin Norma Norell are classiest & elegant!!
    Do u realise most of the celebrities portrayed in these pictures are artistes? Except Dato’ Aziz Bakar & Datin Norma Norell? They are celebrities & stars who don’t need to dress up to impress or to seduce. Yet, they are always classy & elegant @ all events. Datin Norma always wears classic & yet chic ,feminine clothes..We never see her wearing halter neck or strapless bustier victimising herself to the fashion trend. She understands her individual fashion style. Yes, STYLE is what most of our celebrities/artistes lack in..Only those who understand art of dressing is able to dress up with his/her own individual style. Bravo, Datin Norma Norell!!

    Reply
  • 11. ALINA  |  April 28, 2009 at 5:19 pm

    bayar mahal-mahal.tapi baju tak cukup kain.membazir

    Reply
  • 12. ALINA  |  April 28, 2009 at 5:20 pm

    membazir duit.lebih baik duit didermakan ke rumah kebajikan

    Reply
  • 13. nur shahira bt awang  |  June 14, 2009 at 12:58 pm

    artis sekarang terlalu over n terlalu seksi.

    Reply
  • 14. ELIN  |  July 1, 2009 at 4:39 pm

    baju erra dgn dynas mcm lebih kurang sama jer

    Reply
  • 15. fifiey  |  July 19, 2009 at 6:48 pm

    lau nak glamor pown,,,xperlu nak seksi2 n mendedahkn aurat………….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


%d bloggers like this: